Regn å rusk!

Inte något roligt väder idag direkt. Lämnat Mille på dagis och han vägrede såklart ha regnskyddet över vagnen! Det finns ingen öppning på det där fram så han får väl klaustrofobi av det antar jag. Vill man ju inte tvinga han heller så det blev lite blött. Har inte brytt mig i att uppdatera på ett tag, det har varit fullt upp med att anpassa sig till att vara 2 barnsförälder. Lillan har haft kolik och det verkar som det börjar gå över, hon är 3 månader nu. Sen tror dom att hon har mjölkallergi, vilket innebär att jag måste utesluta alla mjölkprodukter! Och tro mej det är verkligen mjölk i det mesta! Men men det funkar bra det nu oxå. Måste säga att även fast Ella har haft kolik så har hon sovit på nätterna och det är jag såå himla glad för!! Det har gett med sig runt 23.00 på kvöllen ungefär. Dom senaste dagarna har hon sovit 9 timmar i sträck utan att vakna för att äta. Känner att jag har lite tur med det vad det gäller barnen för man läser och hör av så många att deras barn krånglar när dom ska lägga sig och vaknar vid 5 tiden. Då skulle jag bli en zoombie för jag kräver mycket sömn om jag ska funka som människa. Som sagt man börjar komma in i nån form av rutin nu och barnen växer så det knakar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0