Ny blogg

Kommer nog att börja blogga på ett annat ställe då jag tycker denhär bloggen är så tråkig å jag är urusel på design.
Men den får vara kvar så länge iaf! :) Idag har det blivit lite rensning och plantering i trädgården. Bara järnnätterna är över så ska jag plantera morötter och sallad och tomat oxå..eller tomat ska jag väl förplantera ganska omgående!! :)
Ringde på barn idag eftersom vi inte fått någon kallelse, vi skulle dit denhär månaden. Det visade sig att vår läkare hade slutat :( Kul att man får veta något!! Dom borde väl ha som rutin att dom från barn kontaktar den läkarens patienter då!? Dåligt!! Men men vi skulle få komma dit igen den 1 juni. Hoppas vi inte får den sura läkaren som jobbar där bara. En riktig hagga verkar det som. Lär ju märkas när vi är där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0