v 40 (39+3)

Var till barnmorskan idag för sista gången. Var meningen att jag skulle få göra hinnsvepning men eftersom min livmodertapp är så bakåtböjd så lyckades hon inte nå :( så det enda hon kände var att det var mjukt så de var väl bra då. Hon kunde heller inte känna om jag öppnat mig något. Tråkigt hade verkligen hoppats på att de skulle funka. Vilket fall som hellst så skickade hon upp mig på förlossningen för ctgkurva och ul då det varit lite lugnt några kvällar. Då blev det en jäkla fart på bebben haha dom kunde inte uppskatta någon vikt och så för den bara snurrade. Därav knivkänslorna mellan benen :-P Men den verkade må bra iaf och fostervattenmängden var bra. Fick ett byggt besök den 6:e för överburenhetskontroll...hoppas hoppas att man slipper det. Skulle vara skönt att få en liten mindre bebis denna gång :) Mille vägde ju över 4 kg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0