söndag

Dagen igår slutade med att vi åkte till syrran ändå :) Mille och jag tog en promenad/vagnstur till min faster idag i stället. Fick som mensvärk efteråt i nån timme så jag trodde nästan att något var på G men icke...har gått 38 fulla veckor idag. Det enda som känns nu är känslan av att huvudet ska komma ut. Eller som knivar mellan benen om man förklarar så och så har det kännts på kvällarna i ett par veckor nu så det ger mig inga förhoppningar :) mycket nerver i benen som klämms åt. Igår höll jag på att hoppa ur soffan när jag hade somnat till för det gjorde så ont. Kommer inte ihåg att jag kände så när jag väntade Milliam men de kanske är något man glömt/förträngt. Har blivit förjäkla hungrig dom senaste kvällarna. Just kvällarna är superjobbiga ibland vill jag nästan gå upp på nätterna och äta när man vaknar å springer på toa. Typiskt att man ska kissa så mycket på nätterna men jag vill inte äta då! Mille sov ingen middag idag så han somnade fort före kl 7. Sen somnade jag på soffan i ca 30 min :) skönt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0