Onsdag.

Ännu en dag jag ångrar att jag ställt av bilen :) Jag är så rastlös av mig! Andreas jobbar ju kväll och jag och Mille har ganska tråkigt här hemma på eftermiddagarna. Just nu är han på dagis. Han blev ledsen igen när jag lämnade han idag. Typiskt, han som brukar vara så glad över att få komma dit. Men det är nog som personalen säger, han märker att det är nått på gång. Han förstår ju inte att han ska få ett syskon å varför mamma är så tjock. Hoppas på att det går bättre snart i allafall för annars vet jag inte om jag vill låta han vara där. Man blir ju så löjlig själv oxå när man vet att man bara ska va hemma och han får vara på dagis. Men det var för hans skull vi valde att inte ta han därifrån nu när syskonet kommer. Så han ska få leka av sig lite.

Har nyss lagat mat och sen är det bara att vänta ut sista 45 min innan jag ska gå och hämta hem lillkillen. Funderar på att ta pulkan till han idag, frågan är bara om man orkar dra han hela vägen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0