lördag

Idag är pappan i huset och åker skoter så då har jag å Mille bil. Jippi haha jag insåg inte hur mycket jag skulle sakna bilen när jag ställde av den :) Det var meningen att vi skulle åka till syrran i iggesund men dom skulle på julgransplundring idag. Tänkte även åka å hälsa på faster, vi har bott i samma by över 1 år nu men de har inte blivit av. Inte för att jag behöver bilen när jag ska hälsa på hos dom :) Ska ringa och kolla om dom är hemma nu först! Jag och Mille har precis ätit frukost så nu är det dags att göra sig i ordning. En bild på Mille när han hade fredagsmys framför "bompa" Kom även att tänka på något jag sa och tyckte när han var liten. Han skulle minsann inte få äta massa skräp som chips, godis, glass osv föränn han var stor. Ja det gick ju bra. Han äter stjärnor på bilden. Han får dock inte äta några mängder å inte godis heller nå gärna möjligtvis choklad någon gång...så kan de gå! Lätt att säga och tycka men sen att hålla de blev svårare då han ber om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0