Det närmar sig...

...Mindre än 2 veckor kvar till BF. Sen får vi väl se om det blir längre eller inte. Får väl hoppas på att det går att göra hinnsvepning på tisdag. Börjar bli ganska nöjd på att vara gravid nu även om det har sin charm :) Sen är man ju så nyfiken på vem som ligger där inne i magen. Tror inte riktigt jag har fattat än att vi faktiskt ska ha ett till barn. Kan vara så att jag förtränger det för att jag gruvar mig så mycket inför att föda :-P Jag är mest rädd nu för att gå över tiden så att bebisen blir lika stor som Mille och inte får plats att snurra runt riktigt. Men det är bara att ta det som det kommer! Har blivit lite promenader nu till och från dagis osv vilket resulterar i sammandragningar så det är ju positivt :) Andreas jobbar kväll så det är bara Mille, jag och djuren hemma nu! Hoppasmin son inte tänker busa allt för mycket med mamma bara för jag är så otymplig å trött nu haha!!



Här var Mille nyfödd! Känns som de va nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0