Det blir inte alltid som man tänkt sig..

började med att försova mig i morse. Skulle upp 7 för att göra oss klar till dagis. Lyckades slå av alarmet och blev väckt av Mille kl 7.30. Han börjar 8.30 på dagis och vi skulle ta en promenad dit idag. Stackarn hade blivit blöt igenom blöjan så vi fick börja med att duscha.
Efter det kokar vi  ihop en gröt lite snabbt. Jag slår omkull mjölklitern så klart. Bara att skynda sig att torka. Självklart sitter det en skena under bordet där mjöklen rinner ner, så det droppar för fullt. Fick ta en handduk att lägga dit! Sen äter vi å gör oss klara. Inser att vi inte hinner gå till dagis för vi är så sena. Startar bilen och skrapar rutorna..Bilen lägger av, lite bensin! Jättekul! (använder inte bilen nu annars). Klockan är 8.40 redan 10 min sen. Bara att plocka fram vagnen och promenera. Men vi var där strax före 9 iaf. Halvt död när jag kommer hem, har så dålig kondis nu pga att jag får så ont av att promenera. Är helt mör i kroppen :) Men vem vet de kan ju va en bra hjälp till förlossningsstart ;) Får mycket sammandragningar av att gå.
Man bara älskar dessa mornar haha!

Har plockat undan lite här hemma nu och hämtat ved så jag kunde elda.
Satte mig framför datorn med en kopp hallonbladste nyss :)

Ska bli spännande att se hur dagen fortsätter...kan ju bara bli bättre!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0