Dåligt med uppdatering..

Har varit så trött och tråkig senaste tiden. Vill bara att bebis ska komma nu! Fast vilken mamma vill inte det!? Är såå fruktansvärt trött och har ont i ryggen så jag spyr snart. Kan nästan inte gå ibland. Sen trycket nedåt man har hela tiden så känns det som att huvudet ska komma ut vilken sekund som hellst :) Gud vad synd det är om mig haha. Nä men jag vill ha tillbaka lite ork och tålamod, tycker lite synd om Milliam som har världens tråkigaste (kanske även grinigaste) mamma just nu.

Var nyss och lämnase Milliam på dagis och han ville inte alls släppa taget om mig. Han som brukar springa in annars innan man knappt hunnit klä av han. Men han har ju varit ledig i 3 veckor nu. Sen förkylningen som hållt i sig i ca 6 veckor med feber i 3 omgångar tror jag de blir har gjort han lite extra mammig. Man det är bra för både mej och Milliam att han går på dagis nu. Jag får vila lite och han får leka av sig.

Ska snart in på mvc nu och kolla. Undra om det blir näst sista gången nu! Eller går man varje vecka efter v 38 tro!? Kommer inte ihåg de där, lär väl få veta när jag är där :)

Blir lite trågiga gnälliga inlägg nu :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0