Söndag.

Är inne på mitt 3:e dygn med förvärkar/pinvärkar och jag tror jag blir galen snart!! Hur ska man orka med att föda när man är helt slutkörd av smärta. Onödig smärta dessutom för det var lika med Mille oxå hade bara förvärkar i 3 dygn men öppnade mig knappt. Tillslut blev det värkstimulerande dropp, det som jag mest av allt vill slippa då man fan inte hinner andas mellan värkarna när dom ger det.Men jag ska inte ta ut nått i förskott. Fick faktiskt sova i natt, hade värkar med ca 4-5 minuters mellanrum ibland tätare så då tog jag en sovdos jag fick med mig från förlossningen igår. Var in dit en sväng i går förmiddag och vad händer!? Jo allt stannar av så fort dom kopplar den där jäkla ctgn. Då känner man sig inte nå dum...men dom misstänkte att jag börjat läka vatten men fick inget klart besked om det var så eller inte..egentligen borde dom väl kolla om man öppnat sig innan man får med sig tabletter hem!? Ser inte fram emot natten för nu har jag inga tabletter att ta heller så man får sova...Nä förvärkar klarar jag mig bra utan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0