Våran dag...

Var äntligen och klippte mig och färgade håret igår. Dock måste jag dit på fredag igen för slingorna blev flammiga/randiga. Blev en bra bit kortare men det är bara skönt tycker jag som har så tunnt å platt hår.
Mamma passade Mille under tiden, sen åkte vi vidare hem till henne. Träffade även Zillen igår, blev en fika på stan å lite allmänt surr! Senare på kvällen fick jag åka in på förlossningen för jag fick nån liten blödning, dom hittade även blod i urinen så nu ska jag vila tills på måndag. Så alltså sjukskriven igen då. Men vad gör man, vill inte riskera nått så det blir någonting allvarligt. Dom kunde inte säga vad det berodde på, kan vara någon UVI så dom skicka in för odling. Bara att vänta och se. Glömde ju såklart att ringa dagis och säga att Mille blir hemma med mej. Pinsamt, men jag ringde direkt när jag kom på det. Ibland har man för mycket i huvudet helt enkelt, samt att det blev lite oro oxå när man inte vet vad som är fel. Har jäkligt ont i ryggen, men de är väl fogarna som spökar antar jag. Tänkte vi skulle ta och gå ut en sväng bara mille har vaknat. Har inte hunnit med det än idag och lite friskluft kan ju behövas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0