Update!

Blev två svängar på marknaden i helgen. Ena dagen med Sofie och andra med familjen och halva släkten tror jag :)
Trevligt var det i allafall, fast kallt!! Mille fick åka sin första karusell och efter första varvet stirrar han på Andreas och ropar PAPPAAA! Ingen höjdare tyckte han med andra ord, gud vad vi skrattade åt han för det lät så roligt!
Även jag åkte en karusell, borde ju kanske inte men jag kunde inte hålla mej...jag blir som barnen och vill åka allt jag ser. Åkte batman med syrran :) Det enda vi köpte var lite godis och mat som vi åt på plats. Har nog aldrig spenderat så lite pengar på marknaden någon gång!

Blir dåligt med bilder då det är så krångligt att ladda upp från min mobil. Men jag gick in i v. 21 igår iaf!
Tycker jag har väldigt liten mage med tanke på att det är andra graviditeten. Likt förbannat har jag jäkligt ont, foglossningar och "ischias"nerven i kläm. Skönt värre! Men man ska väl inte klaga för det är ju fritt val att vara gravid :) Hoppas hoppas bara att jag kan jobba tiden ut dvs 28 november för sen kan jag ju ha havandeskapspenning. Tiden går så sakta om man bara går hemma och inte får man mindre ont heller. Kanske lite då om man tar det lugnt. 

Tror jag ska sätta (lägga) mig framför tvn en stund nu för Mille ligger och sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0