Rubrik

Tänkte passa på att uppdatera lite när jag ändå sitter framför datorn.
Idag efter jobb/dagis var vi in till stan och träffade Emma och Tijo en sväng. Träffas väldigt sällan, synd eftersom dom är jämngamla (även mammorna, haha).
Min kropp känns gammal nu, ryggont (foglossningar) och i nacken å huvudet blää...men sånt får man stå ut med när man är gravid :) Bara gilla läget :) Har ju gått över halvtid nu iaf!
I morgon är vi ledig jag och Mille och vi har inget inplanerat och det känns ganska bra även om vi är 2 rastlösa själar som gärna är ute på, förresten ska jag ju ev göra slingor på Andreas syster kom jag på. Får de hur det går med min nacke och rygg :P Igår var en av mina systrar här oxå, Nina. Hon har tagit körkort nu så då passade hon på att komma när hon var ledig från skolan :) Sen tog även min andra syster Ida körkort idag! Så stort grattis till henne!!! Känner mig otroligt gammal nu när mina småsystrer har körkort :D Men kul för då kanske man träffas mer :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hur jobbar du framöver i veckan?? typ mellan måndag-tisdag? eller ja när som helst, då kanske vi kan testa å slinga? :D kramis!!

2011-09-23 @ 17:18:45
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0