Phil & Ted

Idag beställde jag hem en phil & ted classic på jollyroom.se
Ska bli spännande att se om man blir nöjd eller inte. Sålde ju Milles fina emmaljunga i helgen...hade gärna haft kvar den oxå, men men man skiter ju inte pengar precis :) Jobbar ju bara 65-70 % nu.
Jag tror vi kommer bli nöjda med den nya vagnen oxå, det som är negativt är väl att den är framåtvänd. Det stora plusset är ju att den är smidig och man slipper släpa på en tvillingvagn när tex Mille är på dagis. För han ska få fortsätta gå på dagis för han tycker att det är så roligt att vara där! 15 tim i veckan blir det ungefär!

Har jobbat intensivt nu i en veckas tid så nu blir det 2 dagar ledigt med min lilla goding :)
Får se vad vi hittar på men lite planer har vi.

Trodde jag hade nya bilder i kameran att ladda upp men det hade jag inte tråkigt nog så det får bli bara text idag.
Lagar fiskgratäng i hopp om att Mille ska äta, har nämligen smygit dit med lite grönsaker och dom är ju riktigt läskiga så oftast åker dom ut lika fort som dom kom in i munnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0