Kräkhelg..

Jag och mamma var på seans i näsviken på fredag kväll. Sen skulle jag stå på loppis där på lördagen så Mille och jag sov över hos pappa. Mille har nog inte krånglat så mycket som han gjorde den natten, jag mådde jätteilla på morgonen men jag trodde att det berodde på att Mille sovit på min mage till och från hela natten. I allafall så åkte jag iväg på loppisen men det visade sig inte vara någon bra ide för det var magsjuka jag hade fått :( Satt där och pinade mig genom dagen vilket var en dum ide för jag fick ändå bara småsaker sålda. Det slutade med att vi sov över hos pappa en natt till. Skönt att få avlastning när man inte var pigg :)
Andreas blev oxå dålig, typiskt när han åkt 44 mil för att hälsa på sin kusin och ha roligt. Så han kom hem sent igår kväll.
Klev upp tidigt i morse (7.30), tänkte få en lugn stumd för mig själv. Så jag gick ut med Keeto en sväng först men hann bara in så vaknade lillskiten såklart :) Men men han har legat å kollat på barnkanalen nu på morgonen medans jag suttit med en kopp te framför datorn. Nu ska vi snart få besök av Ida och vincent så jag ska gå å bränna på lite kaffe! Inga bilder idag heller för batteriet tog slut när jag skulle ladda upp dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0