Vabb..

Är hemma med Mille idag och han är fortfarande inte bra i magen. Så det fick bli risvälling till lunch så får vi se om man vågar ge han någon mat sen eller inte. Känner mig oxå lite konstig i magen men jag hoppas det bara är inbillning. Är ju lite svårt att veta vad det beror på när man har en bebis som rör sej oxå :) Skulle ha varit på mvc idag men jag avbokade det så att vi inte smittar ner någon, Andreas jobbar ju så då hade jag måsta haft Mille med mej. Det blir en lugn dag hemma för våran del.
Har hunnit städat på förmiddagen och ska även ta tag i lite tvätt eftersom katt(fan) har pissat på sängkläderna :( Har ju dubbeltäcke så jag fick inte in allt i maskinen i natt!  Milles förmiddag har bestått av bompa med napp å "goggo" (gosefilt) i hösta hugg. Men så får det vara när man är sjuk! Fick ha kofta på han inne för han var så kall, han svettas vanligtvis om han har mer är t-shirt på sej.

Till helgen ska vi iallafall bli friska för då ska vi fira Vincent som fyller 1 på tisdag. Storkillen mosters :)
Sen på tisdag blir det nog bad igen! Är ju kul om man kan hitta på nått 1 gång i veckan.
Mille ska ju börja 15 timmars på dagis oxå. Tisdag, onsdag, torsdag mellan 8.30-13.30. Det blir roligt för han att få lite rutin på dagis annars blir det bara 1-2 dagar per vecka å vissa veckor ledigt.



Tittar på tv med "jiji" (bilen)




cicci kiss(e)katt

Kommentarer
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Nu är min andra jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:



http://millahoman.blogg.se/2011/november/jultavling-2.html



Kram // Millah

2011-11-28 @ 01:18:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0