Tråkig mamma...

Är en riktigt tråkig mamma som sitter och väntar ut tiden innan jag ska åka och jobba. Har ingen ork att göra någon. Lagar en köttgryta för tillfället och läser lite med Mille. Lyckades nyss vrida mitt knä när jag skulle ta emot Mille som rullade ner från datastolen..undra när han ska lära sig att ta det lugnt :)
Jobbar hela helgen nu. Kväll idag till kl 21.30 sen upp i morgon igen då jag börjar 6.45. Lite drygt kan det vara då det är svårt att somna direkt när man kommer hem...samtidigt känner man stressen att man måste sova för att orka med att kliva upp dagen efter. Har extremt svårt för att kliva upp på morgonen nu. Man sover väl inte lika bra antar jag. Sen går man och har ont hela dagarna., ojoj vad synd det var om mej nu kännde jag ;) Men man har väl rätt att klaga lite, eller kanske inte med tanke på att jag snart slutar jobba :) Då ska jag allt bli en lite roligare mamma har jag bestämt för då har man mer ork när man bara har det att tänka på.

Passar på att lägga upp lite nya bilder det funkade inte igår:




Milliam bakar paj.




Finns det nått roligare än skor!? Båda benen i samma :)






Busar på datastolen strax innan han rullade ner...

Uppladdningen var seg även idag så det blev bara några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0