Söndag.

Sådär ja då var näst sista jobbhelgen avklarad. Känns rätt bra för min kropp, börjar få ganska ont i fogarna nu blää...Så fort jag går ut å går så drar det som bara den på högersidan strax under naveln. Typ som håll fast ändå inte. Men de e ju sånt som hör till antar jag...tänk att man redan har glömt bort fast de bara var snart 2 år sen jag fick Mille. Sammandragningar har jag oxå till och från nu. Gör ont bak i ryggen å magen känns hård, sånt som man kanske inte uppfattade under första graviditeten. Dom säger ju att man känner mer med andra barnet oftast.

Efter jobbet idag åkte vi in på Dollarstore en sväng å köpte lite småsaker som behövdes. Sen tog jag en promenad med Keeto och Mille så han sover sen middagsvila nu. Samma ska igår. Men han får väl vara vaken längre ikväll då istallet! I morgon blir det dagis för hans del :) Det gillas nog för han trivs att vara där! Annars blir det väl en lugn kväll framför tvn för vår del tror jag. Ska ju jobba i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0