Fredag!

Blev ju ledig idag men typiskt att de ska va sånt skitväder då...Får hellre snöa så det blir lite ljust tycker jag!
Har inget speciellt planerat. Andreas ska väl hämta sin nya skoter sen så vi får se om vi följer med kanske :)
Har vi allafall nått att göra. Sen blir det jobb för min del i helgen lördag kväll, söndag dag. Undra om jag bara har en helg till att jobba efter det...ifall jag får beviljat så blir det nog så. Känns lite konstigt att man snart är där och att man i princip skulle kunna föda nu eller ja att barnet förmodligen skulle överleva om man födde. Men det hoppas vi inte på! Lär säkert gå över denna gång oxå. Det är det som ororar mig lite, inbillar mig att det är lättre att föda om man slipper gå över men så är det nog inte det är väl jobbigt vilket fall. Att man ska behöva gå å nojja sig redan jag vill verkligen att det ska gå bättre denhär gången, att kroppen kan sköta det själv utan massa värkstimulerande som gör att man tappar kontrollen totalt över sin kropp. Vill kunna njuta av bebisen på en gång å inte va helt borta som med Mille! Då ville jag bara försvinna därifrån å fatta knappt att jag hade fått barn :(



Mille kollar in vagnen en sista gång innan köparna kommer.





Kusin Vincent på besök! (som oxå ska bli storebror i april)


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Lycka till i tävlingen :)

kram

2011-11-04 @ 14:50:21
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0