Första badhusbesöket..

Igår var vi på badhuset för första gången. Jag, Mille, Vincent och Elin badade. Ida satt och titta på och tog pojkarna när dom ville vila. Det började inge bra för Milles del då moster Elin tyckte det var en bra idé att testa rutchkanan i lilla bassängen de första dom gjorde innan dom ens doppa tårna. Mille blev livrädd så han skakade och skulle inte bada nå mer han skulle sitta med sin andra moster Ida haha. så jag å Elin badade med Vincent som tyckte det var jättekul :) Efter ett bra tag lyckades vi även lura ner Mille i vattnet genom att busa med bollen och så. Det slutade med att han åkte rutchkana flera gånger och ville inte alls kliva upp tillslut. Tänk hu det kan va! :) Blir nog ett till bad på tisdag, dock fick jag för jä**a ont i magen å ryggen. Antagligen fogarna som krånglar. Men de vare värt :)





Busungen i vattnet!



Imorse vaknade vi av att Mille grinade vid halv 5 tiden, trodde han hade tappat nappen men han hade spytt!
Tänkte att de var pga att han fick äta lite varma chips på badet men sen spydde han en gång till på eftermiddagen och sen blev det raketfart i blöjan vilket resulterade i en jätteröd rumpa. Stackarn skrek när jag duschade av han :( Men vad ska man göra då, känns som att de funkar bäst så man slipper gnugga med tvättlappar.
I morgon blir det vabb för min del så han hinner bli riktigt bra, känner mig lite konstig i magen jag oxå men håller tummarna att de inte är nått. Vi hade ju magsjuka för några veckor sen så det känns som att vi e nöjd på det nu!!



Tänkte lägga upp lite fler bilder men det krånglar bara så det får räcka för denhär gången.
Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0