En helg med magsjuka...

Ja så trevligt har vi haft det här hemma. Först Mille på onsdag sen jag på fredag när jag skulle jobba min näst sista dag och sen Andreas på lördag kväll...Roligt nästan jämt! Men på söndagen åkte jag och Mille på kalas och firade Vincent. Han fyller egentligen år i morgon, och då ska vi på badhuset :) Var riktigt mysigt att bada förra gången!

Idag jobbade jag min sista dag på ett tag frammåt..lite blandade känslor sådär. Skönt med tanke på att man börjar bli så trött och få ont men tråkigt ändå! Mille ska nu börja på 15-timmars på dagis, ska ta å kolla hur vi ska göra över jul om han ska få vara ledig 2 eller 3 veckor. Han vill nog inte vara ledig en enda för han blir så glad när vi kommer på dagis och vill knappt hem igen.

sitter och letar runt lite på olika sidor för att komma på någon bra 2-årspresent till min lilla älskling...sen ska han ju ha julklappar oxå såklart. Tycker det är så svårt för han har så mycket leksaker och även kläder just nu, men man kan ju alltid köpa större storlekar. Får nog kolla ett tag till så löser det sig.

På torsdag blir det julbak här hemma med mamma å ev syrran, vi tänkte börja medan Mille är på dagis så får han kanske baka pepparkakor eller nått medan vi gör lussekatter när han är på dagis. Ska göra både med mandelmassa och utan sen russin såklart!

Blev mycket av varje nu men men de va ju ett tag sen jag uppdaterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0