Besök hos BM

Blev ett besök hos barnmoskan idag, ska tillbaka om 3 veckor igen.
Hjärtljuden låg på 140 ca. Ungefär samma som med Milliam så vi får väl se om UL stämmer nu då eller om det är en till liten kille vi ska få :)

Skulle ha jobbat i morgon men bytte pass så jag jobbar på onsdag istället. Känns bra eftersom Mille är förkyld!
Sen har jag så några pass till veckan ändå! Tycker att det är tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder på bloggen från mobilen för jag fotar ju mest med den. Skulle haft en ny kamera så kanske man skulle använt den mer istället :)

Väntar på svar ang havandeskapspenning, kommer att bli från den 29:e i så fall vilket inte alls är långt kvar!!
Bara ca 3 veckor ju. Shit vad denna graviditet rusar iväg känns det som, undra om man kommer känna lika mot slutet haha troligtvis inte. Börjar få ont i ryggen osv nu så jag håller tummarna att de går igenom :)


Kommentarer
Postat av: ✫Familjen Bus✫

Åååh stackare, de skiljde bara någon halv minut :/



Du hade fått den oavsätt... Kul att du var inne och hälsade på iaf :)

Har igång en mösstävling som du gärna får vara med och delta i. Det ploppar upp lite tävlingar då å då oxå :)



Grattis till graviditeten!! :) kram

2011-11-04 @ 08:29:28
URL: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0