Sjukstuga!

Här hemma är vi inne på andra veckan med dunderförkylning. Jag åkte på halsböld först sen snorar man som jag vet inte vad och sen tappade jag rösten. Har inte jobbat sen förra fredagen. Mille är jätteförkyld och har ögoninflammation. Tur att det finns kamomillte, de bästa mot ögoninflammation! Andreas jobbar ju borta men kommer hem idag, oxå sjuk såklart :( Nää nu vill vi bli friska så man kan orka göra något. Mille ska få gå på dagis nu i 2 veckor eftersom Andreas ska jobba borta 2 veckor i sträck efter helgen. Så nu håller jag tummarna att han blir frisk! Han får det så tråkigt hemma stackarn när mamman inte orkar göra nått. För hur det än är så har ju barn energi oavset om dom är sjuka :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0