7/7

Är lite dålig på att uppdatera. Tycker det är roligare att läsa andra bloggar än att skriva i min egen!
förra veckan var vi på semester på Gotland. Superväder! Dock fungerade inte AC:n, mindre roligt.
Milliam var gnällig nästan hela resan så de vart lite drygt eftersom det blev mycket bilåkande. Men han hade även sina glada stunder :)

Ska iväg och jobba en sväng ikväll men nu väntar jag på att Mille ska vakna. A är och kör cross.

Funderar på att köpa en phil & ted vagn. Ska sätta ut emmaljungan och sulkyn på blocket nån dag när jag orkar fotografera. Är så trött hela tiden har varit det ända sen graviditeten med Mille. Börjar bli drygt för jag har ingen motivation till någonting. Känns jobbigt för det är ju full fart på Mille och jag skulle helt ärligt vilja ligga på soffan mestadels :S Tråkig mamma! Trodde man skulle få energi av solen med icke...
Man kanske ska gå på hälsokost och köpa sig en hälsokur :)

A åker och jobbar v29-31 så då blir vi ensamma och jag funderar på hur jag ska lösa det med Mille när jag jobbar. Farmor kunde ha han v 29 men sen dom andra 2 veckorna blir det värre. Jag har ju bara 1 v semester v 32 :( Det beror på att jag inte har någon betald semester...drygt!

//Sara

Kommentarer
Postat av: Victoria Jonsson

Du kan alltid slå en pling till mig om du behöver barnvakt gumman!!! :)

2011-07-10 @ 19:44:26
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Victoria Jonsson

Absoluut, mer än gärna ;)

2011-07-10 @ 23:55:54
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

När börjar han på dagis då?

2011-07-11 @ 22:35:10
Postat av: Sara

Det blir nog v 30.

2011-07-16 @ 13:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0