Träna!

Har tränat på power platen idag. Men jag känner att jag måste börja på med något mer snart, men vad!?
Sen undrar jag även, hur gör dom föräldrar som tar sig tid att gå på gym och så!? Känns som att det är helt omöjligt ju. Vag jag är gör så är Mille med känns det som :) När ska man få ta sig tid till sånt! Känns som att jag vill ha en förändring snart. Längtar tills vi får flytta till vårt hem och man kommer in i lite bättre rutiner, just nu sover vi till 10 på mornarna å ibland längre :-S Inte bra! Skulle så gärna vilja ha ett promenadband. Kan lika gärna erkänna det att promenader är inte min grej, ute alltså. Vet inte varför det har blivit så men jag springer/promenerar mycket hellre inomhus. Förut tyckte jag om att gå, jag och zillen var ofta ute och gick i typ minst 2 timmar. Nu borde jag ju verkligen promenera oxå, har ju Keeto och sen Mille oxå som behöver frisk luft. Hmm..har verkligen blivit en inomhusmänniska. Åker inte ens bräda (snow board) längre, jag tröttnade på att leta skor. Har letat hur mycket som hellst till å med barnskor men alla glappar runt mina vader. Är så jäkal tråkigt för jag får så ont i benhinnorna av att åka när skorna inte sitter åt. Det hade ju kunnat vara en motionskälla :)
Känner att jag behöver gå ner några kilo snart...Men jag vill inte hålla på med någon bantningskur. Vill hellre röra på mig. Nu blev det mycket men de var ju länge sen jag uppdatera oxå.



Lilla gofisen som äntligen har börjat gå av egen vilja gå. Inte bara när man lockar med saker :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ifall du tycker det är någorlunda roligare att gå tillsammans med en ute, så hänkar jag gärna på! Vore mysigt någon kväll när jag är hos pappsen kunde vi gå ut och gå kanske dra en pulka till Millian och gå med keeto :-) kram på dig sara <3

2011-01-19 @ 13:34:31
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Ja absolut de måste vi göra, vi brudar gasa lite! Även att de var super mysigt att sova hos pappa lite sådär på vardagen så kanske ska sova där nå mer snart igen, sen kommer jag nog dit snart igen :)

2011-01-19 @ 22:45:59
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Victoria

svar: absolut inte, du förgyller mina dagar sariiis de kommer bli kanon kul till sommaren när jag är där är det bara att ringa en signal så är jag barnvakt, självklart :-*

2011-01-20 @ 23:20:25
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag kan rekommendera att börja jobba i hemtjänsten :) Jävlar vad mycket gratis träning man får av att springa i trappor :)

2011-01-21 @ 19:18:59
Postat av: Sara

Ja det är tungt jobb i sej det :)

2011-01-23 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0