Bra start på det nya året....

Nja inte direkt, åkte på magsjuka på lördag kväll så de var ju mindre roligt.
Hatar magsjuka då har jag hellre en rejäl förkyldning. Men tack och lov så varade den inte så länge.
Drack lite cola under natten så blev det bättre. Jag som hatar att äta/dricka någon efter att jag har borstat tänderna och så dricker man cola..inte bra för tänderna men för magen tydligen. Just nu är A å hans far uppe i huset och håller på...längtar som faaen nu. Hur det än är vill man ha ett eget boende, även om jag trivs bra här oxå :) Milliam var supertrött ikväll så han slocknade med vällingflaskan i munnen vid halv 7. Ganska ovanligt att han somnar så lätt vid den tiden. Men han kan ju vakna igen oxå, de gjorde han igår när vi skulle kolla på Arn på 4 an. Så då fick han snällt sitta i mitt knä å kolla lillpluppen!

Är så sugen på att köpa ny telefon för min bara krånglar. Men frågan är om jag ska skaffa abonnemang eller inte. Har haft abonnemang förut och ångrat mig för det blir alltid dyrare än vad man tror men samtidigt har det blivit dyrare att ringa med kontantkort oxå. Svårt det där!

Aja jag får fundera lite till...som jag gjort hela livet haha jag kan aldrig bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0