Rening av hus!

Igår var jag med om en så jäkla häftig men samtidigt jobbig händelse.
Det var en kvinna här och gjorde "rening" av svärfars hus dvs ta bort andar å så vidare.
Jag sa till svärfar innan att jag hoppas inte att det är någon i badrummet å hallen där ute för jag har kännt sånt obehag av att vara där. En gång trodde jag att Andreas kom in i badrummet å kika över axeln på mig men de va ingen där. Som sagt jag hoppades på att det bara var inbillning. Och även allt annat jag har uppleft genom livet tex när jag var liten såg jag alltid 3 karlar framför vår bokhylla i sovrummet som stod och stirra på mig när jag låg och skulle sova.

Det första hon sa var att det var någon ute vid badrummet å hallen där jag hade kännt så. En man som var förvirrad pga att när han levde fanns inte den delen av huset.
Sen uppe i vardagsrummet i fotöljen där våran katt alltid ligger satt det en man som tyckte synd om sej själv tydligen, han hade haft nån stroke och nyligen dött. Han bodde i ett gult hus vid vattnet och hade på sig joggingbyxor och nån pull over av nått slag. Han hade tydligen följt med mig hit.

Sen fråga hon om vi ville vara med på själva reningen å de ville vi såklart. Men gud vilken upplevelse säger jag bara. Jag fick så svårt att andas och det känndes som att någon tröck ner mig mot golvet. Hon fråga -känner du nått nu? Jaa sa jag. Då sa hon att det var en man som hade varit väldigt elak å skadat folk som vägrade släppa taget på mig. Han våga inte gå över till andra sidan...han var rädd att bli bestraffad eftersom han gjort så hemska saker. Till slut lyckades hon få bort han...shit vilken lättnad! Sen helt plötsligt fick jag en känsla av att någon bollade med mitt huvud. Hon frågade igen -känner du av något nu? Ja de gör jag!  Då var det 2 st som stod på varsin sida om mig. Glömde bort att fråga hur dom såg ut för det blev så mycket känslor. Sen fick jag lära mig hur jag skulle stänga av mot andevärlden. Hon sa att det var jag som hade dragit med mig vissa av dom till svärfars hus. Det roliga var att han aldrig har kännt något eller absolut inte trott på sånt! Men sen vi flytta dit hade han varit med om saker...Ja jag känner mig inte sådär helt bekväm just nu. Ska man ta reda på mer eller bara stänga av...nyfikenheten finns men oxå en jäkla rädsla! :-S

Vad ska man tro egentligen! Någon som tror på sånt?

Kommentarer
Postat av: sofie

Ush,vad äckligt! Jag trode inte på sånt förut men nu gör jag absolut det,det är så spännande men så läskigt att veta att man faktiskt blir en ande efter man dör och att de finns runt omkring oss! Man har alltid trott att när man dör så finns man alldrig mer men tydligen så lever man vidare i en annan värld!

Jag fick också en hemsk kännslaa när morfar tog kontakt! Jag trode jag skulle få en härtatck,jag kunde inte andas,det var så äckligt!

Efter jag var på seansen så började det hända mer saker här. Vaknade av att någon ruskade om mej jätte mkt 3 gg! Fred var nere o haade inte lagt sej än och det var INGEN där:O Då sa jag högt att om det är du morfar så vill jag inte att du ska visa att du är med mig på ett sånt vis för jag blir rädd,nu haar det inte hänt nått mer. Jag ångrar lite att jag gick på seansen,det blev så uppenbart på något sätt och skrämmande!

2011-02-22 @ 21:36:48
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja, varför ska man inte tro?! Hör från olika håll om liknade händelser. Jag vill ABSOLUT inte uppleva nåt sånt! Men häftigt och skrämmande att höra andras berättelser... Tur att det finns folk att kalla in så dom kan rensa. Skräcken för mig är att köpa ett hus med "obehagskänsla" i... =S Och det vet man väl inte förens man flyttat in tyvärr... Och åldern på huset spelar nog ingen roll heller verkar det som... Må så gott! Vi ses im va?! =)

2011-02-22 @ 22:07:46
Postat av: sara

Ja fy nä jag förstår att du inte vill veta. Ganska jobbigt faktiskt. Vi funderar på att rena vårat hus innan vi flyttar in. Hon rekommenderade att man alltid gör det när man flyttar. Ja vi kommer troligtvis i morgon :) detsamma! Kram

2011-02-22 @ 23:42:46
Postat av: Carro

Ååh fy fabian!!

Sånt där tror ju jag på. Och jag har en känsla av att de ligger en massa energi i detta hus vi bor i nu.

Vill så gärna ta hit någon som kan ta bort de så de blir lugnt här.

Jag har inte märkt eller sett nån. Men känslan av att vara iaktagen hela tiden är så himla obehagligt!

Och dom som bodde här innan (lars mamma och karl) har ju varit med om ett och annat. Hans mamma har ju sett en gubbe här. Det förklarar allt!

Usch och fy, de är skrämmande men samtidigt såå otroligt spännande! Men mer än såhär vill jag inte vara med om :P Nu vill jag ha de lugnt och skönt så man kan slappna av och känna att "Här bor jag!", för så känns de inte nu.

2011-02-23 @ 11:13:59
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Victoria

SPÖKAR DET HOS PAPPA???? de här skulle jag också velat vara med på, jag som älskar sånt där.. Fy vad läskigt, nu vågar jag nästan inte komma hem känns det som, att det här är sant. oj :-O

2011-02-23 @ 11:58:24
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Carro

Försvann alla energi sen dom hade varit där och rensat?

Hur mycket kostade de?

Skulle vilja prova göra de här också!

2011-02-23 @ 12:12:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0