Slemproppen..

I förrgår kväll så gick min slempropp. Blev lite nervös för jag trodde att det skulle vara dags snart då. Men den kan ju tydligen lossna många veckor innan tack å lov! Är inte riktigt redo att föda ännu känner jag..Håller på läsa en bok om förlossningsrädsla just nu! Å då kan jag ju inte föda innan HAHA! Nä men jag vill verkligen att denna förlossning ska bli en positiv upplevelse och det finns inte mycket positiva känslor efter Mille förlossning då jag hade noll kontroll över min kropp. Sen fastnade ju han och var alldeles blå när han kom ut å det tog en jäkla tid innan han skrek! Nä fy jag är såklart tacksam att jag kunde föda normalt och att han var frisk men för min del var det en nära döden upplevelse. Var även upp på förlossningen igår och tog en kurva samt gjorde UL igen. Även denna gång sa dom att det skulle bli en tjej, skulle ju vara kul om det stämde så har man en av varje med det spelar absolut ingen roll alls!! vill bara ha ett friskt barn så är jag glad och jag vågar faktiskt inte lita på att det är en tjej heller.



Igår var jag på texas med mina arbetskamrater, riktigt trevligt var det!
Annars så är jag ju bara ledig nu fram till förlossningen och det känns jättekonstigt att lämna Mille på dagis och sen åka hem...Men det är ju för hans skull han får vara där, han är verkligen en riktig dagisunge. Han stormtrivs och blir lika lycklig varje gång vi stannar på dagisparkeringen :) Jag hinner ju fördriva tiden med att städa :-P Storstädade i tisdags och idag har jag hunnit dammsuga och torkat lite här och där, mamma, Ida och Vincent kommer och hälsar på och då vill jag inte ha skräpigt på golvet eftersom Vincent kryper än. Det blir ju så fort skräpigt när man har djur och även barn såklart men de hör ju till!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Jag har en jättebra bok också! "föda utan rädsla", du kan få låna den om du hinner... Jag hann inte klart den... ;) Säg bara till så kan jag ta med den på jobbet så kan du hämta den där...

2011-12-01 @ 23:05:35
Postat av: Jennie

Står inte mitt namn... Det är Jennie =)

2011-12-01 @ 23:06:11
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-02 @ 02:40:05
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: sara

Det är den jag läst nu :) har precis läst ut den å den var bra :) tack ändå! kram

2011-12-02 @ 15:30:36
Postat av: Victoria Jonsson

Är hos pappa nu, kan jag kanske komma förbi imorgon(lördag) nånting?= )

2011-12-02 @ 23:51:42
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0