lucia

Igår var vi på Lucia på dagis. Dom var så duktiga :) inte en enda som avvek ur tåget, dom stod som små ljus. Sen åkte jag och Andreas in på akuten för han har brutit stortån i helgen. Men när vi kom dit skulle dom inte göra nått åt det fast dom sa att han skulle komma in. Som vanligt inom vården ;) efter de åkte vi hem å sen blev de en ny tur till stan för Andreas skulle till tandläkarn och jag till mvc. Talade ul att jag har haft mycket som mensvärk på kvällarna och ont i ryggen. Hon sa att jag skulle åka in om de blev mer men man vill ju inte åka in hela tiden i onödan...dock hade jag jävligt ont i magen och ryggen igår och även idag. Känns som jag har ett blåmärken över magen å ryggen men de kan ju va foglossning lika gärna kan jag tänka mig. Det är ju inget som kommer regelbundet utan det håller i sig....får se hur det går. Är ju bara i v 34 och med Mille gick jag ju över 10 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0