Inför Julen!

Tänk att det är julafton i morgon! Har inte riktigt hunnit fatta det. Har en hel del att göra idag, så därför skyndade jag mig upp innan Mille vaknade för att betala räkningar. Mindre kul :( Idag ska det städas, fixas med julmat, hämtas julgran och klä julgran, handla julklappar (ja jag har inte haft någon bil så idag när Andreas är ledig passar jag på), sen ska jag hämta ut paket oxå! Ja det ska bli roligt att se om min rygg pallar det, har lite problem med att gå hela tiden gör jag får så satans ont, men vad gör man!? Man måste ju fixa eftersom vi blir 13 pers här i morgon! Nä nu ska jag ta och göra mig så klar jag kan innan lilla älsklingen vaknar :)

Önskar er alla en riktigt GOD JUL!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0