Fredag

Började dagen med att möta upp Zillen på stan. Kollade lite presenter och julklappar. Bla lyktan på bilden köpte jag och en tröja till Mille. Sen var det möte med jobbet. Kom inte hem föränns klockan var halv 4. Upptäckte att Mille har lite hosta så vi skippade kalaset vi skulle på eftersom dom nyss fått bebis. Man vill ju inte chansa när dom är så små ifall han skulle smittas. Nu håller jag på bakat lite till kalaset men de känns inte som att de är min dag idag. Blir lite halvt misslyckat...men men skit samma :) I morgon ska det inhandlas till tårtor vet inte om jag ska göra princess eller gräddtårtor. Får ta å bestämma de i morgon. För övrigt håller min rygg på jävlas. Får ont så fort jag står och går :-P blää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0