Annorlunda morgon...

Ringde på dagis igår ifall det gick någon vinterkräksjuka men ingen hade fåttt det där. Åkte och lämnade Mille på dagis och för första gången på länge blev han jätteledsen när jag skulle gå. Kän ha varit för att barnet som kom före oss grinade på vägen in så Mille blev lite rädd å sa hej till henne flera gånger haha han försökte väl kolla läget med henne :) I alla fall så åkte jag hem, skulle precis ta en kopp kaffe så ringer dom och talar om att ett av barnen åkt på just vinterkräksjuka....jag var ganska snabbt tillbaka på dagis och hämtade hem min son. Kanske fjantigt men jag är livrädd att få det nu när jag är gravid ju. Sen är det jobbigt för Mille oxå ju om han får det. Nä fy jag är ju ändå bara hemma. Tråkigt för Mille dock för han trivs ju på dagis :) han får 3 veckors jullov istället för 2 då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0