2 år idag!

Idag fylle min lilla kille 2 år. Helt otroligt! Han föddes kl 15.00 så han hade precis hunnit tittat ut vid denhär tiden :)
Vi hade kalas för han igår med släkten! Han fick massa leksaker...Traktorer, skotrar, elmotorcykel, balanscykel, bobbycar med släp, lego, böcker och kläder mm. Fick ta å rensa ur lite gamla leksaker som han tröttnat på för att få plats med allt nytt. Ska en 2 åring verkligen ha så mycket hur ska det bli när han blir äldre då! :) Han var jättenöjd med dagen. Han höll igång från strax efter 7 på morgonen till ca 22.00 utan att sova! Han hade svårt att släppa alla saker haha sen hade vi ju främmande hela dagen :) Just nu ligger han och sover middag. Det behövdes idag.
Jag ska ta å ringa dagis och höra så det inte går nån magsjuka för då får han vara ledig denhär veckan isf tänkte jag. Har hört att vinterkräksjukan är i full huggning nu...fyy de fick jag när Mille var typ 1 eller 2 månader och de var inte kul alls. Kan ju inte va så bra när man är gravid heller...

Här är lite bilder från kalaset! Blev dålig kvalite på korten med kameran vet inte va det är för fel på den:



Dethär paketet gick trögt! :)



Åker motorcykel med moster. (Tråkigt att ögonen blir röda)




Här ska provas partyhattar :) Mille och Liam!!




Lillkusinen fick oxå en hatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0