Trött!

Trodde jag skulle somna hela tiden på jobbet idag. Blir så himla trött av att jobba kväll dag sen kväll å dag igen. Är inte ledig förän på fredag heller...Men nu jobbar jag bara dagar så det borde räta till sig. Blir långa dagar för Mille på dagis bara när vi båda jobbar förmiddag. Egentligen skulle jag ju ha varit ledig idag men jag tog på mig extra. Keeto blir oxå ensam länge för den delen...Men det är inte så ofta det blir, brukar gå några veckor emellan!
Går snart in i v 19, på onsdag! Går så otroligt fort. Inte för att klaga MEN JAG ÄR SÅ SJUKT NERVÖS INFÖR FÖRLOSSNINGEN! Hoppas ju att den inte blir lika krånglig som mille´s och att man slipper värkstimulerande för vad jag har hört gör det mycket ondare än om kroppen sköter det på "naturlig" väg. Så jag hoppas få uppleva det nu :) Tror jag ska krypa ner i ett bad snart, var länge sen man använde "bubbel" blir bara att man duschar jämt. Har nog bubblat max 5 ggr. Känns som jag börjar få krångel med fogarna igen.
har i alla fall ont i ryggen till och från..hoppas ju kunna jobba längre än till v 24-25 denhär gången är så grymt tråkigt att bara gå hemma, iof har man ju lillkillen som fördriver tiden nu <3



Glader!



Godingen gjorde illa sig i somras <3

   


Kommentarer
Postat av: Carro

ja de gör dom garanterat :)

2011-08-24 @ 16:44:18
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0