Trött, tröttare, tröttast!

Skulle kunna sova mig dagarna igenom. Känns till och med jobbigt att tugga maten haha!
Men igår fick jag svar på varför! (jag som trodde jag hade jobbat för hårt :P) Min barnmorska ringde och talade om att jag hade jättedåligt järnvärde "basjärn". Så nu ska jag först äta 2 järntabletter om dagen och sen skulle hon kontakta läkare för att se om jag ska få ta prover igen för att se hur man ska göra om värdet inte går upp. Så där fick ju jag svaret på varför jag känner mig däckad och nästan somnar på jobbet. Nog om det!

Igår hade Mille ramlat på dagis och slagit sej över näsbenet. Alltid ska det va nått.
Har blivit mycket dagis för han denhär veckan men på fredag är han ledig. Då ska han sova hos mormor för vi ska åka på kryssning. Kändes fel att ta med han på en fredag då det säkert är massa fulla människor i farten :)
Har precis lagt Mille nu för han blir så trött av dagis så det är ju faktiskt ganska skönt när mamman är trött å tråkig! 



Även att han är blå i pannan pga att han lekte med badrumsdörren. Pojkar!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh gubben min :( hoppas de gick bra!!

2011-08-24 @ 21:20:14
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Carro

Då vet jag alltså vad jag har att vänta mig :P hihi... Goungar!

2011-08-26 @ 07:58:50
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0