Semester!

Den här veckan har jag semester och A har sin sista vecka som föräldraledig.
Dagen har bestått av bakning och matlagning. Har bakat vaniljbullar och havrekakor. Igår gjorde jag en kaka i långpanna med mandelmassa å cacao pudrat över. Blev grillat till middag och det är ju aldrig fel!

A har börjat med Milles rum nu, köpte tapeter för ett bra tag sen men han har ju varit borta på jobb.
Ska bli skönt när det är klart.

På söndag tänkte jag bjuda på lite fika eftersom jag fyller år på måndag. Usch känns gammalt att fylla 25!
Men men man får ta vara på tiden :)

Kanske blir något mer bak denna vecka annars är det gästrummet som ska tas tag i, känns drygt bara för att man har massa att rensa ut därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0