Onsdag!

Har nyss kommit hem från staden. Först ett veterinärbesök som slutade på 1600 kr, då ska jag hämta ut medicin utöver det oxå. Men men tur man e van. Min vovve är ju ett litet måndagsexemplar :)
Efter veterinären åkte vi å käkade på mc donalds eftersom vi var jättehungrig och veterinärbesöket tog längre tid än väntat. Men vi hann ge Mille lunch innan vi åkte så han slapp äta sån skräpmat!
Efter det var vi till Andreas mormor å man, sen vidare på maxi.

Ska snart förbereda kvällens middag. Köpte färsk lax så då blir det kokt potatis och romsås till.

Går in i v 17+0 idag tror jag det blir har gått 16 fulla veckor idag iaf. Känns konstigt att man ska ha en bebis igen!
Längtar inte till förlossningen men de kan nog bara bli bättre hoppas jag än sist :)




Milliam ska hjälpa till att mata kusinen som faktiskt kan äta själv haha



Kommentarer
Postat av: Victoria

ååh, sötipöti

2011-08-11 @ 13:36:07
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0