Onsdag!

Nyss hemkomna från jobb/dagis! Första dagen efter en lång sommarledighet för Milliam som varit hemma sen början av juni. Han åt precis mellis när jag kom så det blev lite fika för mig med innan jag börjar med middagen.
La mig alldeles för sent igår så det får man sota för idag...skulle kunna somna nu!
Men i morgon är jag ledig igen och då blir det besök på mvc. Lämnar Mille hemma med pappa, blir lugnast så :)
17 fulla veckor idag, shit vad fort det går denna graviditet!

Tar så dåligt med bilder nu för tiden bara för att man fotar me mobilen hela tiden, har aldrig laddat upp från den så man kanske ska testa. Skulle ändå behöva lämna in den på lagning!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till lillknodden! :D Vad roligt :)

Och håll i dig, denna graviditet kommer gå otroligt fort. Och ännu fortare går de när skruttis kommit ut, så njuuuut! :)



2011-08-18 @ 07:48:53
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0