Mulle Meck!

Ledig idag så då for vi in till stan och gick på Mulle Meck med Ida och Vincent. Det blev uppskattat av Mille att få leka av sig lite. Tyvärr glömde vi kameran men Ida tog massa bilder som jag får ta av henne sen! Vi gick och tog en langos mitt över gatan efteråt, jag å Ida alltså inte barnen. Sen tog vi en sväng till mamma å Elin, vi har nyss kommit hem! Blir till att försöka somna i tid ikväll för jag börjar 6.45 i morgon. Kommer kännas tomt i sovrummet eftersom Mille sover i sitt eget rum nu, han är jätteduktig. Första kvällen la vi ner han i sängen och han bara fann sig i det och somnade :) Blir 3:e natten för han där inne nu. Jag får nog ta Keeto till sällskap, han får inte sova i våran säng (förutom när matte är ensam). På torsdag ska jag på 1:a mvc besöket och är då i v 18 så då är det ju egentligen dags för UL...men men jag blev ju sjuk när jag skulle dit egentligen i v 12 och man ville ju inte smitta ner massa folk där :) Så var det med de! Man kanske ska göra sig redo för sängen :)



Småfossingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0