Måndag.

Ja då var man sjuk igen då! Toppen, fick vara frisk ca 2 veckor. Hela familjen är förkyld!
Var ju på båtresa i helgen, fredag till lördag. Var trevligt faktiskt! Men sen slog förkyldningen till och jag var tvungen att jobba fast jag var totalt däckad igår, mådde så dåligt att jag kräktes å jag hade säker feber oxå. Men de fanns ingen vikarie och inte idag heller för den delen så det var bara att jobba. Men imorgon stannar jag hemma, måste få vila 1 dag iaf!
I morgon fyller lillasyster 18 år! Efterlängtat kan jag tro :)
Andreas jobbar eftermiddag denhär veckan så jag å Mille får vara själva på eftermiddagarna :)
Vet inte om han ska få gå på dagis i morgon, beror på hur han mår! Han är lite snorig han oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0