Valdagen.

Egentligen vet jag inte vilka jag vill ska vinna, men jag tror jag har bestämt mig nu så jag ska väll pallra mig iväg å rösta sen...Tycker det är jättesvårt dedär.

Vi var hos mamma igår igen å A hade sin kusin på besök :)

Milliam fick en lära gå vagn av mormor och morfar igår, en bamse :) Perfekt de nu när han har börjat intressera sig för att gå. Han fick även en leksak av mormor som vanligt när vi var på stan, han vägra släppa den så då måsta ju mormor köpa den såklart, de ska skämmas bort i tid eller haha.
Vi lämnade den hos mamma så han har nått att leka med där oxå :D

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på förutom att rösta då såklart. Men ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0