Trött.

Förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Orkar knappt upp på morgonen, orkar inte ta nån lång promenad med Keeto. Orkar inte diska, städa eller plocka undan...Åhh blir gaalen på denna trötthet! När ska den försvinna!?
Har iaf orkar mig iväg på ett pass på power platen idag så tummen upp för mig själv. ZZZzz.
I morgon ska vi på husvisning igen, får se hur det går och om det är nått intressant. Hoppas!

Nä jag vet inte vad jag gör snart om jag ska gå och vara trött hela tiden orkar inte skriva nå mer heller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

okei =) ska fundera på de och kolla om ja har några som vill komma om ja ska ha nå sånt =)

Vet hur de känns när man är sådär trött. såna perioder kommer ibland :(

Hoppas de blir bättre snart och att huset är intressant. Kram!

2010-09-08 @ 20:35:03
Postat av: emma

okei =) ska fundera på de och kolla om ja har några som vill komma om ja ska ha nå sånt =)

Vet hur de känns när man är sådär trött. såna perioder kommer ibland :(

Hoppas de blir bättre snart och att huset är intressant. Kram!

2010-09-08 @ 20:35:12
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0