Tänder på G

Tycker synd om Milliam som har ont i munnen, han har 3 tänder på gång nertill. Han har 2 uppe redan.
Igår var han jätteledsen å bara skrek när han skulle sova :-S Smörjde på flytande alvedon på tandköttet. (Tips från kusin Emma). Sen tog jag en promenad med Keeto å då somnade han i vagnen. Kan ju bara tänka mig hur ont det gör när tänderna spricker upp. Nu sover han iaf en stund och jag ska jobba ikväll så då ska Milliam vara med mormor. Andreas är fortfarande inte så pigg efter körtelfebern så han behöver vila efter jobbet. Å de kan man ju förstå. Men han älskar att vara med mormor å hon med han så :) Blir perfekt det!

Förresten tillbaka till tidigare inlägg...kan ju ta tillbaka lite av de jag skrev om demokrati för egentlinen är det ju inte demokrati om man inte välkomnar alla i landet men jag menar bara att de kan stramas åt lite och satsa på oss svenskar och invandrare som redan bor här :)

Just nu sitter jag å dricker kaffe. Var så slönt för jag trodde vi skulle ha mammagrupp vid halv 11 idag så jag klev upp i tid å gjorde mig klar innan Milliam vaknade men sen visa det sej att det var kl 13 å då hinner inte vi gå. Det som var skönt var att jag hann göra mig klar å kliva upp i tid innan halva dagen hade gått. Jag är ju lite trött av mig nu för tiden! Förresten läste jag om influensa vaccinet på aftonbladet, fy! Jag som absolut inte tänkte ta det men blev övertalad eftersom jag väntade barn. Jävla skit om man får säga så! Jag ångrar mig, förstår inte hur jag kunde låta mig övertalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0