Redan september...

Å vart tog sommaren vägen då? Fast jag tycker ju om hösten, när man kan börja klä på sig lite mer å tända massa ljus å så. Hoppas det blir en kanonvinter i  år oxå! Även om det var drygt att skotta av bilen :-P
Pappa å fam ska hyra stuga i fjällen så vi får se om vi åker dit nå på sportlovsveckan. Vet inte ens om jag har börjat jobba då :-S Vet inte alls hur jag sak göra, shit vad jag gruvar mig för att Milliam ska börja på dagis.
Nä fy jag vill ju va hemma med han jämt. Men det är väl nyttigt med dagis oxå.

Idag ska jag ev hämta upp mamma efter hon slutar jobbet för hon ville gå på stan.
Ska väl börja göra mig klar isf, har inte ens sminkat mig idag. Började dagen med att dammsuga här inne eftersom min hund löser tonvis med hår. Man vill ju inte att Milliam ska rulla runt i det direkt.

Ska ta å ringa mäklarhuset nu samt fylla i dagar hos f-kassan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0