Onsdag.

Slänger in ett inlägg medans jag väntar på att Milliam ska vakna, kan tilllägga att natten var som förut igen. Inget vaknande och gnällande under natten, han vaknade halv 8 i morse så jag klagar inte. Han fick alvedon innan han somnade. Ska ta å gå ut med Keeto så fort Mille vaknar, Keeto ligger å väntar här nedanför nu å andas tungt bara för han han vill tala om för mig att han har lessnat på att vänta nu vill jag ut! Min lilla skitvovve :) Började dagen med att dammsuga och sen ska jag ta tag i disken som blivit liggande eftersom jag har jobbat i förrgår och varit ute på hela dagen igår. Sen ska jag även lägga beställningen på partylite, längtar tills man får hem ljusen nu! Så mysigt med ljus å dom luktar så gott! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0