Ockelbo.

Ja idag var vi till ockelbo då :) Gick bra de. Sen var det bara hem å tvätta, mindre kul.
Andreas hade inte hunnit lagat mat innan han gick på jobbet så då va de bara att slänga ihop middag, lax med potatis och kall sås. Gott var det :) A har ring runt massa idag, vi ska nämigen köpa ett hus! Äntligen då! Ska bara besiktiga det först så allt ser bra ut, å om de gör de jag då bor vi förhoppningsvis där innan jul. Skönt då!
Mäklaren kommer å värderar lägenheten på fredag så den ska ut på försäljning.
Så i morgon har jag verkligen fullt upp. Ska först träna PP sen ska jag på mässa å intstruera PP (Power plate) med svärmor. Och jag måste även hinna städa. Mäklarn kommer kl 10 på fredag morgon och ska knäppa kort. Då måste det vara städat ju. Så i morgon lär jag inte hinna sitta några längre stunder vid datorn :)
Mostrarna ska ha Mille när jag är på mässa med svärmor. Kanon de!

Får räcka för idag, god natt då!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0