Marknad.

Alltså är hösten här på riktigt, marknad=höst :)
Ikväll ska jag jobba en sväng, vi ska gå på marknan.
Så Milliam får vara med pappan. Blir bra det!
Juas nu är jag hos mamma, åkte hit i morse å käka frukost å så. Nu har jag precis tagit ett bad, skönt!
Ska ta å käka lite sallad med mamma nu medans Milliam sover. Alltid skönt att vara hos mamma för då kan hon ha Milliam lite oxå, inte för att jag inte vill med skönt med lite avlastning. A är ju fortfarande så trött efter körtelfebern så han orkar inte så mycket mer än att jobba nu å de förstår jag ju.

Måste bara tillägga, jag är ju så jävla sugen på att åka karusell haha, me like!
Men knappt nån som åker ju, tröök!

Så är det iaf, ha en bra helg alla!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Om vi träffs kan vi ju ta en karusell bruttan ;) PUSSS

2010-09-10 @ 16:45:14
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: emma

okei..

Ja varför inte. vi e ensama igen Tont åkte upp idag.. =)

Åkte du nu karusell nu då?

2010-09-12 @ 23:28:23
URL: http://emmadendar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0