Lördag 18/9

Igår var vi först och hälsade på Erica och Felicia(min lillkusin), trevligt var det å Milliam stod å höll i sej i hennes lära gå vagn medans hon satt i haha. Dom såg så söta ut. Kan tillägga att 2 dagar innan kunde Milliam inte alls stå å hålla balnsen själv bbara resa sig å falla å helt plötsligt bara stod han jättebra, han släppte med ena handen å han dansade (såklart) min lilla danskille :D Var så häftigt att se, vad fort det går lixom! Nu ska mormor och morfar köpa en lära gå vagn till han :D

Efter att vi varit där åkte vi till mamma. Blev bjuden på jättegod mat å massa onyttigheter ;) Vi kollade på film där, nya styvfadern  (stephfather) tror jag den heter. Var ganska bra å man satt på helspänn ibland.

Sen åkte vi hem å la oss, kl halv 1 typ ringer min mobil, syrran som hade varit på bockarna. Kan du hämta mig? Åhh jag kännde bara neeej inte nu, orkar inte :-P Men hon hade ringt runt till alla  hon hade inga pengar till buss, hon skulle egentligen åka med kompisen hon va ut med men hon blev sur på Elin för att hon hade pratat med nån hon inte gilla. My god! Vad gör man? Kunde inte låte henne gå hem. Jävla sätt av hennes kompis tycker jag att bara bli sur. Hon råkar alltid ut för sånt, varför har man sånna vänner för! Skjutsa hem henne, kom hem halv 2 igen då var det god natt! Var astrött så jag vakna inte ens när Mille gnällde vid 6, Andreas väckte mig för han var på väg till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0