Kväll.

Ja då var det kväll igen. Gjorde några fynd på stan, kläder till Milliam i strl 86. 2 bodysar till Ida´s kommande bebis :) Presenter till lilla Wilma som har fyllt 6 år. Stora tjejen nu hon! Sen blev det även ett par svarta leggins till mig, alltid behövligt! Ida och jag har kollat på Idol som vanligt det är liksom dagens "obligatoriska" haha. Har verkligen fastnat för idol i år :) Lillkillen lekte med sin lära gå vagn, det är ju så roligt att stå! Det syns att han blir stolt över sig själv haha :) Lilla älskade bebbe. Snart 1 år gammal, snyft. Året har gått för fort! Men det är kul att se han växa och klara mer och mer oxå såklart. Nu ska jag kolla på tv. God natt då!



Dom byxorna och likadan body var det jag köpte till Mille.




Full koncentration :)





Så här arg blir vi när vi misslyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0