Kalas.

Idag fick jag sova ut rätt så bra faktiskt. Mille vakna i å för sig vid 6 å ville ha välling men sen sov vi till 9 då min syster ringde å väckte mig ;) haha hon trodde väl att vi var vaken.
 
Milliam springer runt i gåstolen medans jag dricker en kopp KAFFE lovely!
Han har lekt lite med lära gå vagnen nu på morgonen. Jag får hjälpa till och bromsa den för annars blir det magplask :) Han ska skjuta den frammåt så fort. Knäppte lite kort på han å han ska bara toka sej hela tiden lilla skitungen. Sen springer han runt i gåstolen och jagar Keeto stackarn. Keeto får springa för att inte bli överkörd hihi. Milliam älskar ju Keeto det finns inget roligare, kommer Keeto när han grinar så glömmer han oftast varför han grinade. Därför blir Keeto jagad för att Milliam vill vara med han hela tiden :)
(Självklart får han inte göra illa Keeto, men han är ju en staffe Keeto så han är bra tålig annars).
Keeto är mattes vovve och ingen får skada han ;)

Det går inte att ha Milliam på golvet nu för han har fått så jäkla fart å tar allt han inte ska röra.


Nu ska vi göra oss klar å gå ut med vovven. Vi hörs!











Tokunge som sagt! Förresten kunde han ha kläderna i 86, skrämmande
vad fort de går.

Kommentarer
Postat av: Celia

Grimasen på sista bilden hehe <3

2010-09-23 @ 14:15:29
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Åh älskar hans underbara miner och grimarser! hahaa min gulli gris

2010-09-23 @ 20:59:02
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0